jump to navigation

Bokus = sämst torsdag, september 21, 2006

Posted by Mig själv in Blandat.
trackback

Jag har tappat förtroendet för Bokus.

Såg i lördags att Bokus hade fått hem ”Slaveri”, och jag var kvick med att skicka iväg min beställning på den, och två andra böcker som ingår i kurslitteraturen för Arkeologi A. Jag hade räknat med att få hämta ut paketet idag så jag kunde utnyttja tiden på Gotland (ska stänga sommarhuset samt kolla på en megalitgrav i Gnisvärd) så effektivt som möjligt. Nej, det verkar snarare som så att det tar fem dagar för Bokus att ens reagera… böckerna skickades, enligt ett automatiskt mail iväg för drygt 15 minuter sedan. Och usel support har de också. För drygt två veckor sedan skickade jag ett mail med en fråga, men de har inte lyckats svara än… och jag orkar inte sitta och vänta i telefonkön flera timmar…

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

