jump to navigation

Morgonstund har guld i mund! lördag, september 16, 2006

Posted by Mig själv in Blandat.
trackback

Jag har länge ansett att en blogg inte är en blogg utan en personlig rubrikbild, som matchar innehållet, och i detta fall om vår medeltidsexpert. Stämde träff med honom på hemlig plats i Sthlm (det bör tilläggas att jag hoppas på ett maktskifte – huvudstadens lokaltrafik är minst sagt USEL, och jag hoppas på att Alliansen hittar en lösning på detta…) för en snabb photoshoot. Resultatet? Det kommer ni få se senare idag. Nu måste jag jobba.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer»

1. Linnea - söndag, september 17, 2006

tjena,
vad jobbar du med? pluggar du samtidigt? *välkommen i gänget i så fall*

2. antikvetaren - söndag, september 17, 2006

‘Jobba’ kanske var fel ordval här men jag höll på med uppsatsen (krigarens avsked i rödfigurig attisk keramik), men jag letar febrilt efter jobb vid sidan om. Just nu känner jag att jag är redo att ta vilket jobb som helst, bara det drygar ut den tunna plånboken!


Lämna en kommentar